خجسته: بررسی طرح نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی در دستور کار مجلس

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

خجسته: بررسی طرح نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی در دستور کار مجلس

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: در نشست امروز نمایندگان، موادی از طرح نحوه فعالیت احزاب و گرو‌ه‌های سیاسی مطرح شد و با حضور کارشناسان وزارت کشور، وزارت اطلاعات، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و مرکز تحقیقات اسلامی مجلس، و مشاورین و فعالان حوزه احزاب، بندهایی از آن تصویب شد.

نماینده مردم همدان، قهاوند و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: تسهیل شرایط کاری احزاب برای حضور حداکثری مردم در فرآیند تصمیم گیری گروه‌های سیاسی از نقاط مثبت این طرح است که می تواند به حضور و بروز خرد جمعی در این گونه تشکیلات منجر شود.

وی رابطه‌مند ‌شدن فعالیت احزاب را گامی موثر در پیشرفت و اعتلای آنها دانست و گفت: تدوین قانون جامع برای فعالیت احزاب علاوه بر ضابطه مند کردن آنها، از عوامل اصلی پیشرفت و ترقی گروه‌های سیاسی به شمار می‌رود که می تواند در احقاق حقوق آنان موثر باشد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخش‌هایی از قانون پیشنهادی ۲۳ ماده‌ای نحوه فعالیت احزاب تصویب نهایی آن را اتفاقی مثبت و آینده ساز برای احزاب کشور ارزیابی کرد./

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  جمعه 8 دی 1391برچسب:احزاب,امیر خجستهi,ساعت 15:7  توسط محمد گلزار